V průměru se 1,47 miliardy lidí každý den přihlásí na Facebook, téměř 50 milionů podniků již 13 let pokračuje s používáním sociálních sítí pro přilákání nových zákazníků a interakci se svými stávajícími fanoušky. Podle statistik 76% uživatelů používá Facebook ke zjištění obsahu, který je v souladu s jejich zájmy, což vedlo k vytvoření více než 4 miliard příspěvků denně.

VYBERTE FREKVENCI A ČAS VYDÁVÁNÍ PŘÍSPĚVKŮ, KTERÝ FUNGUJE:

86% příspěvků, které vycházejí od pondělí do pátku, se angažovanost uživatelů zvyšuje ve čtvrtek a pátek. Obsah publikovaný mezi pondělí a středou zaznamenal 3,5% pod průměrnou mírou angažovanosti. KISSmetrics navrhuje, že jedna hodina odpoledne je nejlepší čas na vydání příspěvku na Facebooku, pokud chcete, aby se Váš příspěvek sdílel, zatímco třetí hodina odpolední je ideální pro podniky, které usilují o vyšší míru prokliků. V závislosti na odvětví, ve kterém se nacházíte, a druhu nabízeného produktu nebo služeb se může doporučený čas lišit. Přijměte tak přístup „pokus a omyl“, abyste zjistili, co s vaším publikem rezonuje, a vytvořte plán publikování, který může váš tým dodržet. Pomocí funkce ‘Facebook Insights’ zjistíte, kdy je většina vašich stoupenců online, aby se zvýšil počet vašich oblíbených komentářů a reakcí.

INVESTUJTE DO VIDEOOBSAHU:

Jedna studie, která zahrnovala 4 455 stránek podniků a více než 670 000 příspěvků, došla k závěru, že videoobsah pohání 2x větší provoz (ve srovnání s obrázky) získáním průměrného organického dosahu 8,7%.

Uživatelé Facebooku sledují téměř 100 milionů hodin videí každý den, což také vysvětluje, proč 73% obchodníků nyní tráví svůj čas produkováním poutavých videoobsahů. Ať už chcete mít své zákazníky v zákulisí nebo experimentovat se vzdělávacím obsahem, videa jsou snadno klíčem k zajištění lepší míry zapojení vaší značky.

Zde je několik tipů, které vám pomohou začít:

  • Zaměřte se na kvalitu hned od prvního snímku: Vzhledem k tomu, že většina uživatelů Facebooku se rozhodlo pro funkci automatického přehrávání videí, která se zobrazují na jejich zdi, měli byste tvořit tak, aby jste potenciálního zákazníka zaujali již od prvního snímku.
  • Investujte do exkluzivního videoobsahu: I když můžete na svou stránku nahrávat videa od jiných tvůrců (s povolením), po exkluzivním obsahu videa, který jste vytvořili a vytvořili váš tým, přiláká více diváků, protože jsou odměněni něčím, co je jinde obtížně dostupné.
  • Nabídněte vhodný kontext: Vytáhněte klíčový moment nebo citát z videa a použijte jej jako textovou komponentu pro váš příspěvek k nastavení očekávání pro druh obsahu, který může divák očekávat, pokud budou pokračovat ve sledování.

POUŽÍVEJTE FACEBOOK LIVE PRO ZÍSKÁNÍ VĚTŠÍHO DOSAHU:

V průměru lidé tráví 3x více času sledováním relace Facebook Live ve srovnání s videem, což má za následek vyšší míru konverze a angažovanosti. Mezi lednem a květnem 2016 došlo k 300% nárůstu mediálních společností, které využívaly službu Facebook Live, aby vytlačily jedinečný obsah, který přitáhl pozornost, aby zviditelnil jejich nové produkty a vytvořil povědomí o nadcházejících událostech.

Autor: Adam Vykydal, zakladatel VYKYMEDIA.cz

Tento obrázek nemá žádný popisek